orgulloO Concello de Salvaterra de Miño únese aos actos conmemorativos do Día do Orgullo LGBT

A crise do COVID-19 obríganos a modificar os actos que tíñamos pensado facer este ano entorno ao Día do Orgullo LGBT, que debido as circunstancias actuais estarán enfocadas as redes sociais.

No mes de xuño a bandeira LGBT estará colocada no balcón da Casa do Consistorial. Con este xesto o Concello quere dar visibilidade e loitar por unha sociedade máis xusta, igualitaria e diversa.

Ademais a partires do luns da semana que ven ábrese o prazo para que todas as persoas poidan ser participes. Buscamos unha frase conmemorativa para colocar na última semana nas redes sociais e na pantalla informativa do Concello como imaxe central. Se queres participar so tes que enviar a túa frase a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.">animacióEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo., do 8 ao 19 de xuño. A frase estará exposta do 22 ao 30 de xuño en redes.

A frase non pode ter máis de 30 caracteres. Dende o Departamento de Cultura e Servicios Sociais escollerase a frase gañadora.