O día 14 de novembro é o día mundial da diabetes e o Concello de salvaterra únese á campaña de sensibilización da asociación ANEDIA. Asociación de nenas, nenos e xente nova con diabetes de Galicia, unha asociación que da soporte á diabetes tipo 1 (unha enfermidade crónica e autoinmune), coa que conviven máis dun milleiro de alumnos dos centros educativos galegos e varios miles de galegos. Unha enfermidade que ano tras ano segue aumentando a súa incidencia.

Ademáis e este ano cúmprese o primeiro centenario do descubrimento da insulina.

Ata ese momento todos os que a padecían tiñan unha morte asegurada. Co descubrimento da insulina todo mudou, e a partir de ahí ainda que non existe de momento unha cura, sí existe un tratamento.

Desde o Concello de Salvaterra somos conscientes diso e queremos mostrar o noso apoio e dar toda a visibilidade que esta causa merece; por eles durante toda a fin de semana o balcón do Concello permanecerá alumado de cor azul.

Prema no enlace para ver o vídeo da campaña 2021:

Diabetes