Esta mañá tivemos o pracer de recibir no Salón de Actos do Concello, a unha pequena representación do CPA Condado de Salvaterra de Miño, clube Campión Galego de patinaxe artístico na modalidade de grupos grandes, grupos pequenos, e subcampeón en grupos junior.

Logo dunhas verbas coa Alcaldesa e o Concelleiro de Deportes, chegaron á conclusión de que o talento é importante, pero o traballo inesgotable que teñen que compaxinar cos estudos, fan que o seu tempo de ocio sexa moi escaso, xa que ocupan gran parte das fines de semana a adestrar; diso sabe moito o seu adestrador Edu Caride, quen dedica moitas horas da súa vida á formación de estas campioas, recoñecendo que “precisa dunhas vacacións”, ainda que non borraba o seu sorriso e orgullo da súa cara.

Esta noite desprázanse a Barcelona rumbo ao Campionato de España cos grupos grandes e pequenos, e na vindeira semana a Alacante co grupo junior.

Dende O Concello desexámoslle a mellor das sortes na súa participación para por o broche de ouro, máis se cabe, a súa brillantísima tempada.

Sorte equipo!!!!

ClubPatinaxe