Verán Cultural 2019
O Son da Muralla 2019
Imos de Guateque
Festa do Viño 2019

O Concello de Salvaterra ofrece aos veciños 21 películas de cine de entrada gratuita neste primeiro trimestre

Proxectaranse as fins de semana entre o 19 de xaneiro e o 31 de marzo no Salón da Casa de Cultura

O programa ‘Inverno de cine’ é o ciclo gratuito da concellería de Cultura de Salvaterra de Miño que ofrece 21 películas as fins de semana con sesións  os sábados ás 22.00 horas e os domingos ás 17.00 horas, entre o 19 de xaneiro ao 31 de marzo, no Salón da Casa da Cultura de Salvaterra.

‘Inverno de cine’, novo proxecto de ocio e cultura, está enfocado a toda a poboación, maiores, cativos, familias, grupos de amigos ou simplemente a esa persoa que busca unha alternativa diferente e asequible.

Para poder ofrecer cine, o Concello de Salvaterra dotou a Casa da Cultura dunha infraestrutura específica para acoller este novo proxecto. Así nos últimos meses instalouse unha pantalla de gran formato (5 metros), modernizouse o equipo de son e renováronse as cadeiras do salón con 200 novos lugares,  co fin ofrecer a máxima comodidade posible.

Agora con este Ciclo gratuíto de Cine, o Concello de Salvaterra busca ser un referente na contorna e dar unha nova opción de ocio aos nosos veciños e veciñas. En ‘Inverno de cine’ atópanse os últimos estrenos coas películas máis recomendadas do ano 2017. Os xéneros van dende o drama, pasando pola animación, ciencia ficción, acción, comedia dramática, fantasía, suspense, comedia e aventura con directores como Woody Allen, Timothy Reckart, Rian Johnson, Álex de la Iglesia, Isabel Coixet, Vicente Villanueva..., entre outros.

A primeira película que abrirá este ciclo ‘Inverno de cine’ o próximo sábado 19 de xaneiro vai ser un drama dirixido por Woody Allen, ás 17.00 horas ,‘Wonder Wheel’, que nos trasladará aos anos 50 en Nova York. O domingo está enfocado aos mais cativos coa proxección da película ‘Se Armó el Belén’, unha animación familiar dirixida por Timothy Reckart.

librotrazado01 librotrazado02librotrazado03 librotrazado04 librotrazado05

librotrazado06 librotrazado07librotrazado08 librotrazado09 librotrazado10

librotrazado11librotrazado12 librotrazado13 librotrazado14 librotrazado15

librotrazado16librotrazado17 librotrazado18 librotrazado19 librotrazado20

librotrazado21

NOTA PRENSA

Para poder ofrecer cine, o Concello de Salvaterra dotou a Casa da Cultura dunha infraestrutura específica para acoller este novo proxecto. Así nos últimos meses instalouse unha pantalla de gran formato (5 metros), modernizouse o equipo de son e renováronse as cadeiras do salón con 200 novos lugares, co fin ofrecer a máxima comodidade posible.

Julio 2019
MuseoDelVino