Gastronomia

A gastronomia de Salvaterra de Miño é do mais variada destacando sobremaneira os produtos do ro como a lamprea, as angulas, a anguía ou o salmón, sen esquecer que tamén ten importancia a came coa que se preparan exquisitos pratos como o cabrito e o año, que aproveitan os pastos dos montes das zonas mais elevadas do concello e que lle dan un sabor especial a súa came.

LampreaToda a terra do Condado é gastronómicamente falando unha "ruta de pracer", e Salvaterra, pola súa vinculación aos rios Miño e Tea, de gran riqueza en peixe, é considerada a capital gastronómica da cunca, especialmente en peixe do río. A lamprea, en todas as súas modalidades, é un dos exquisitos manxares dos seus restaurantes e un bo puntal da economía da zona. As angulas, outro exquisito e prezado prato destas terras. A anguía, que é a angula en estado adulto. O salmón topa no Miño un río óptimo para o seu crecemento. O sábalo, o reo e a troita son outras especies presentes nos ríos da zona, e que tamén forman parte da súa gastronomía.Cordero

De entre os doces mais típicos destas terras destacan as froitas e as filloas.

FilloasDo mesmo xeito, para acompañar todos estes pratos non se deben esquecer os caldos que se obteñen no concello e que dan fama universal á bisbarra: o albariño e os brancos e tintos do condado xunto cos espumosos, que fan desta terra merecedora da denominación de orixe Rías Baixas.

Vinoodos estes produtos pódense degustar nos establecementos hostaleiros do concello, destacando o maior número de establecementos, así como a súa calidade, que se localizan na parroquia de Salvaterra, aínda que tamén podemos degustar os produtos da zona noutros establecementos espallados polas parroquias de Oleiros, Vilacoba, Fornelos, Alxén ou Arantei. Ver Restaurantes da zona.